2014. július 2., szerda

4. rész - Mi van?

// Jimin POV //
Már reggel óta keresem Chloe-t, de méd mindig nincs meg... eltűnt...
A Han-folyó partján keresgélek. Bár nem hiszem, hogy idemenekült volna.
Sírást hallok...
- Chloe?! - kiáltottam, majd egy fa mögé mentem ahol egy lányt találtam - Chloe? - kérdeztem félénken, mire egy vadidegen lány nézett vissza - Ó... öhm... bocsi. - mondtam zavaromban
Hú... ez elég kínos volt... de, most nem kéne ezen gondolkoznom, inkább figyelnem kéne.
- Elnézést, hol találok legközelebb egy boltot? - hallottam Chloe csilingelő hangját, ahogy megkérdez egy hölgyet
- Chloe! - kiabáltam, mire hátrafordult
- Jimin, mit keresel itt? - lepődött meg
- Ezt inkább nekem kéne kérdezni... amúgy téged kereslek - néztem mélyen szemeibe, majd csend következett
- Honnan tudtad, hogy itt vagyok? - törte meg a csöndet
- Csak erre jöttem, de nem hittem, hogy itt talállak meg... éhes vagy?
- Hogy jön ez ide??? De amúgy igen.
- Meghívhatlak egy ebédre?
- Persze...
Bementünk egy étterembe, ahová utánunk jött egy csomó fotós, ami pillanatnyilag nem érdekelt, mert már mindketten éhesek voltunk.
    Mikor végre olyan (délután) 1 körült hazaállítottunk, így fogadtak:
- Jimin, normális vagy?! - ugrott elénk Hoseok, mit sem törődve Chloe-val - Elmész telefon nélkül órákra?! Tudod hányszor hívtalak?!
- Itt van Chloe? - jött ki a vendégszobából a boldog maknae - Ó... öhm.... szia Chloe! - pillantotta meg szerelmét, majd elpirult
- Nahát, csak megkerült az elveszett... öhm... hogy is van a mondás? ... Na mindegy! Az a lényeg, hogy meglettél! - jött oda V is
- Hova futottál? - kérdezte Jin
- Egy folyónál álltam meg... - rántotta meg vállát, mire Rap Mon és Suga felkapták fejüket:
- Addig futottál??? - kérdezték egyszerre.




// Jungkook POV //
Bementem Chloe szobájába... mindenütt ruhák... mindenütt!
- Chloe, mi ez a nagy rumli?! - kérdeztem meglepődve, mivel a lánynál mindig rend volt
- Elmegyek! - felelte hidegen
- Ne! Ne menj! - kérleltem, majd magamhoz húztam
- De... de én nem akarok maradni.
- Miért?
- Tudod te... a leaderetek leribancozott - mondta gúnyosan
- Maradj... légyszi! - húztam közelebb - Ne foglalkozz vele, egyél inkább velem. Maradj... kérlek!
- Jó, maradok... de csak miattad - mosolyodott el
- Komolyan?
- Csak miattad. - nézett szemembe.

Ez az! Most! Itt az alkalom! Megcsókolom! Úgy is tettem. Nem húzódott el... ez jó jel!
- Bárcsak ez lett volna az első csókunk! - nézett rám gyönyörű szemeivel.
Leültem mellé, majd magam felé fordítottam. Ajkaira tapadtam. Nyelvünk táncot járt. Kezemmel felsőjét kezdtem el felfelé húzni. Ijedten rám nézett. Egy csókot nyomtam nyakára, majd lehúztam róla a felsőt. Letámadt... Egész testével rám nehezedett, kezeit pólóm alá csúsztatta. Enyhén kidolgozott kockáimon húzogatta ujjait. Nem sokkal később lekerült rólam a fölsőm. Fordítottam helyzetünkön... magam alá gyűrtem. Kezeimet hátára simítottam, majd melltartójától megszabadítottam. Chloe nadrágomhoz nyúlt. Kezeivel gyorsan tevékenykedett, kikapcsolta övemet és lehúzta a nadrágom. Nyakát kényeztettem, ami kisebb-nagyobb nyögéseket és sóhajokat váltott ki belőle. Nadrágja után kaptam. Csókokkal borítottam el nyakát, mellkörnyékét és hasát. Alhasához érve egy mozdulattal lehúztam nadrágját és fehérneműjét is.



// Másnap //
Rap Mon az  újságot olvassa... a szemei elkerekedtek és mérgesnek látszik.
- Nam Joon, mi a baj? - kérdeztem remegő hangon
- Jimin! - üvöltött, majd kirontott a konyhából.
Vajon mi lehetett abban az újságban, amitől így kiborult? Megnézem én is... Jimin új barátnője... Ki ez?!... Csak nem ... CHLOE?! Most akkor mi van?! Jiminnel jár?!



Tudom... rövid lett, de remélem az 5. rész hosszabbra fog sikerülni... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése