2014. június 23., hétfő

3. rész - 3... 2... 1... Szökés!

// Chloe POV //
Jungkook mostanában olyan fura. Miért csókolt meg? Tetszek neki? Most, hogy belegondolok, ő is tetszik nekem... végül is a bias-om. Most Rap Mon-nal járok, de Kookie-t is szeretem... hogy van ez?! Igaz eddig is tetszett... lehet hogy Nam Joon-nal próbáltam helyettesíteni? ...  TÉNYLEG!!!! NE! Én hülye meg majdnem lefeküdtem vele! Aissh! Hogy lehetek ekkora idióta?! Hogy fogok ezután Rap Mon szemébe nézni?

- Szia! - toppantott be a szobámba a leader
- Szia - mondtam kissé unottan és szomorkásan
- Valami baj van? - ült le mellém az ágyra
- Gondolkodtam... nekünk ez így nem fog menni.
- Mi rosszat tettem? - kérdezte értetlenül
- Semmit... csak rájöttem, hogy mást szeretek.
- A-akkor most szakítasz velem? - hallottam ijedt hangját
- Sajnálom - mondtam miközben kezeimet könnyes szemeim elé tettem.
Kifutottam a konyhába, ahol megláttam Jin-t, majd zokogva nyakába borultam.
- Mi a baj? - kérdezte
- Szakítottam Nam Joon-nal! - feleltem keservesen
- Miért?
- Mert rájöttem, hogy Jungkook-ot szeretem. - mondtam sírós hangon, mire Jin mélyen a szemembe nézett.
- Kit szeretsz? - kérdezte kíváncsian
- Nem mondhatom el... - sütöttem le szemeim
- Na, de mégis. Kit szeretsz?
- Jungkook-ot. - pirultam el, majd a padlót bámultam
Jin államat megfogva magához húzott:
- Most engem szeress! - mondta vágytól égve, majd megcsókólt.
Felemelt és bevitt a szobámba, ahol elterültünk az ágyon.
- Vetkőzz le! - hallottam utasítását
Amíg nyelvével a szám belsejét kényeztette, nem tudtam levenni egy ruhadarabot sem, ezért ki kellett bontakoznom forró csókjaiból.

// Reggel //
- Seok Jin, ébren vagy? - kopogtattam meg vállát
- Mostmár igen. - fordult felém nevetve - Jó reggelt! - mondta majd megcsókolt, mire elhúzódtam:
- Ezt a tegnap esti dolgot nem kellett volna. - mondtam higgadtan - Azt hittem, csak barátok voltunk. Miért csináltuk?
A kérdésemre nem kaptam választ:
- Hallod miért? - kérdeztem mégegyszer
- Nem tudom... mert hülye voltam! Egyszerűen csak... - hangzott a válasz mibe belevágtam
- Jó... tudod mit felejtsük el! - ezzel kikeltem az ágyból.
Bementem a fürdőbe, felöltöztem, összeszedtem magam, majd kimentem a nappaliba, ahol Rap Mon-ba ütköztem:
- Mit csináltatok az este Seok Jin-nel? Mert nem aludt a szobájában.
- Öhm... semmit... - szegeztem tekintetem a földre
- Azt amit majdnem velem is? - kérdezte gúnyosan
Teljesen a falhoz nyomott, de most nem jó szándékkal, mint mikor először csókolóztunk.
- Én... én sajnálom-  - kapkodtam levegő után ijedtemben
- Te átkozott ribanc! Ahogy szakítasz velem, egyből lefekszel Jin-nel?! - ordibált a rapper - Közben meg Jungkook-ot szereted?! Döntsd már el, hogy mit akarsz!
- Mi van velem?! - rontott ki a konyából a reggeliző maknae
- Mi ez az ordítozás?! - kérdezte a hercegnő (Jin)
- Rólad és a csajodról van szó! - kiabált a leader
- Ő nem a csajom! - kiabált vissza Jin
- Ha nem, akkor mi volt ez a kis esti kaland? - kérdezte gúnyosan a rapper
- Itt meg mi történik? - kukucskált ki kómásan a szobájából Tae Hyung
- Nem tomm. - rántotta meg vállát a maknae
- Jinék mióta vannak együtt? - kukkantott ki Suga is a konyhából
- Nem vagyunk együtt! Oké?  - mondtam, majd bosszúsan Jin szemébe néztem
- Ahan... - engedett el a leader, mire megkönnyebbülten fellélegeztem.
Mindenki értetlenül nézett ránk, ami nagyon zavaró volt.
- Jin, beszélhetnénk? - törte meg a csendet Kookie.

// Jungkook POV //
Jin-nel félrevonultunk a szobámba.
- Mi volt ez az ordibálás? Mi történt Köztetek? Nem úgy volt, hogy Nam Joon-nal jár? - tettem fel zavart kérdéseimet, mire a hercegnő elszégyellte magát.
- Bűntudatom van... - hallottam halk válaszát - Miután tegnap este Chloe szakított Rap Mon-nal, sírva jött oda hozzám, hogy elmesélje, mi történt... Azt mondta mást szeret...
- Kit? - vágtam szavába, mire ő elmosolyodott:
- Tán' nem? Belezúgtál Chloe-ba?
Elpirultam, ami nálam azt jelentette, hogy tokától bokáig beleestem.
- Huhú! Mi lesz itt! - nevette el magát - Ami azt illeti kölcsönösek az érzelmeid... De ettől még bűntudatom van.
- Miért?
- Mert... mert tényleg lefeküdtünk... - sütötte le szemeit. - De igazán én akartam ezt, ő csak idejött hozzám, kisírni magát, én meg kihasználtam, hogy szomorú és...
Meglepődtem... nem is gondoltam, hogy a hercegnő ilyen is tud lenni.

// Jin POV //
Nem merek Nam Joon szemébe nézni, félek tőle, egyszerűen félek attól, hogy megver, vagy csak megüt. Inkább elkerülöm... túlságosan tartok tőle.
 - Jin! - hallottam Rap Mon hangját, amitől megijedtem
Kopognak...
- Nincs itt Seok Jin! - szóltam miközben a szívem a torkomban dobogott.
- Jin hallom, hogy bent vagy, most bemegyek, van egy kis elintézni valónk! - mondta gúnyosan a leader
Bejött a szobámba... a szívem őrülten kalapált, annyira féltem. Nam Joon Dühösnek tűnt... nagyon dühösnek.
- Hogy képzeled, hogy lenyúlod a csajomat?! - ordított, majd felemelte ökölbeszorított kezét.
- Egy szóval se mondtad, hogy a csajod! És különben is ő nem egy tárgy, hanem egy lány! Nem sajátíthatod ki! - toltam le kezét
- Megszökött a csaj! - rontott be a szobába Suga
- Mi van?! - kaptuk fel fejünket
- Tae Hyung és Hoseok fogták le Chloe-t, hogy ne fusson el, de szólt Jimin, mire felkapták a fejüket és elengedték a lányt, ekkor szökött ki a kezük közül.
- Micsoda?! - hallottam Jungkook ijedt hangját. - Miért nem vigyáztatok rá jobban?! Te meg mit ordítozol vele Nam Joon?!
- Na mi van? A maknae is szerelmes lett? - nevette el magát a leaderünk
- Ez nem vicces! Visszahozom! - jelentette ki a legfiatalabb
- Nem! Te maradj itthon, túl kicsi vagy! - jelentette ki Jimin - Hova ment?
- Kifutott az ajtón... asszem. - felelte V, mire Jimin már kint is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése