2014. június 13., péntek

2. rész - Szerelmi háromszög

// Chloe POV //
- Most gyakorolnom kell... egyedül. - jelentettem ki, majd Kookie kezeit levettem combomról.
            Később Nam Joon idejött hozzám:
Közelebb hajolt, majd megölelt:
- Olyan szomorúnak tűnsz... miért?
- Csak honvágyam van...
- Felvidítsalak? - kérdezte csábító mosollyal, mire én bólogattam.
Megcsókolt. Olyan lassan és élvezetesen csókolt, hogy majd' elolvadtam karjaiban. Teljesen a falhoz nyomott.
Mikor elhúzódott volna, magamhoz rántottam és visszacsókoltam.
- Chloe Parker, te visszacsókoltál?
- Automatikus volt... - pirultam el.
- Igen? - kérdezte incselkedve, majd kacsintott egyet.
- Háátt... igen... - vörösödtem el.

// Másnap délután //
- Beszélhetnénk? - kérdeztem a rappertől
- Aham - válaszolt lazán, majd intett, hogy üljek le mellé.
- H-hogy is kezdjem... - sóhajtottam - ezt az egész... csók ügyet... feletsük el.
- De... de... miért? - kérdezte
- Mert alig ismerlek... csak tegnap jöttem ide és már is... - nem tudtam folytatni, mert Rap Mon letepert és hatalmas csókáradatot zúdított rám.
- Nem érted, hogy hagyjál?! - löktem le magamról.
- Mi történik itt?! Mi ez a nagy kiabálás?! - rontott ki a konyhából a maknae.
- Takarodjál kifele! Ez nem a te ügyed! - ordított a leader.
- Nem! Nyugodtan mondd csak el neki! - mondtam gúnyosan.
Ekkor Rap Mon becsapta az ajtaját, majd ordított egyet.
- Jól vagy? - jött Kookie.
- Háátt... öhm... azt hiszem... - mondtam nem túl meggyőzően.
- Biztos?
- Nem! - borultam nyakába.
- Mi történt köztetek? - simogatta meg a hátam, majd mélyen szemembe nézett.
- Á... nem lényeg... - szipogtam
- De akkor mi volt ez az előbb? - kérdezte gyanakodva.
- Mondtam már, hogy semmi sem... - de nem tudtam befejezni
- Miért kiabáltál??
- Mert megcsókolt, oké? Erre voltál olyan kíváncsi?! - mondtam kissé dühösen, mire Kookie csak hallgatással felelt.

// Este //
Fekszek az ágyamon... háttal az ajtónak... egy kéz ragadta meg vállamat.
- Chloe, beszélni AKAROK veled! Most! - szólított meg a leader. - Bocsánatot szeretnék kérni.
Nem reagáltam.
- Chloe? - nézett rám aggódva - Sajnálom... én... 
- Nem... te ne haragudj... - ugrottam nyakába, mire az ágyra estünk. - Megcsókolsz megint?
- Á-á, most te jössz. - mosolyodott el.
Megcsókoltam, majd ő vissza... ez így ment kb. 2-3 percig, majd benyitott a maknae:
- Chloe, vacsora! - mondta koreaiul, amit végre értettem - Öhm... megzavartam valamit? - kérdezte pirultan.
Rap Mon ott fekszik rajtam... az ágyon... és mindketten felhőkölve ránéztünk... szegény Kookie, mit gondolhatott... pedig nem történt semmi.
- Ti meg akkor... most... együtt... vagytok? - kérdezte meglepődve - Jöttök kajálni?
Rap Mon-nal fogtuk egymás kezét, mikor mentünk, erre megszólalt Suga:
- Egyből a leader-rel kezdesz?
Az asztalnál kitört a röhögés, aztán mi is elkezdtünk nevetni. Aztán leültünk, majd Kookie-val váltottam egy pár szót, míg a leader Suga-val beszélt. Sokat nevettünk, közben Jin-nel is beszéltem... tök jó fej. Jimin meg folyton csak engem méregetett és perverzen mosolygott... ki tudja, mi járhatott a fejébe.

// 2 nap múlva //
Este van... épp tusolok... gondolkozok... már kicsit álmos vagyok.
      Mikor kinyitottam az ajtót, Nam Joon ott várt:
- Hiányoztál - mondta
- Dehát csak 5 percet voltam bent. - mondtam meglepve
- Tudom, de öt perc is sok nélküled. 
- Hogy fogod kibírni az estét, ha ez sok?
- Úgy, hogy veled alszok. - ezzel felkapott és bevitt a szobámba
Mikor letett az ágyra, fölémhajolt, majd megcsókolt. Levette a pólóját, én is az enyémet, mire benyitott Suga:
- Hát már itt tartotok?
- Most komolyan Suga, leskelődsz? - kérdezte lazán a felettem lévő.
- Inkább gyere aludni, holnap próba.

// Jungkook POV //
Suga és Rap Monster, ma este furán mentek be a szobájukba. Nam Joon mérgesnek tűnt, míg YooGi nevetett.
Nem érzem túl jól magam, ugyanis egyrész Chloe összejött Rap Mon-nal, másrészt pedig, kicsit lázas vagyok. De ha Chloe-ra gondolok, sokkal jobban érzem magam, csak egy valami bánt: Nem engem szeret. De ez ellen nem tudok mit tenni... várjunk csak! Én vagyok a bias-a, és ha megkérdezném... Á hagyjuk! Nam Joon-t szereti. De holnap hamarabb felkelek és viszek neki forró csokit. Így tudunk is váltani pár szót. Huh, ez jó ötlet!

// Reggel //
Jó reggelt! - állítottam be Chloe szobájába a finomsággal.
    A lány sehol... De vajon hol lehet?
Lépteket hallok... a fürdőszobából jön... majd benyit:
- Kookie? - kérdezte meglepődve mire megfordultam:
- Szia... Chloe... hoztam forró csokit. - mondtam zavaromban
- Köszi! - mondta azzal elvette a bögrét.
- Hogy-hogy ilyen hamar felkeltél? - kérdeztem
- Hallottam, hogy ma táncpróbára mentek, és hamarabb keltek. Gondoltam viszek nektek reggelit... Amúgy     a többiek ébren vannak már?
- Még nem, én csak azért keltem fel, hogy hozzak neked forró csokit.
- Jajj, de aranyos vagy! - nyomott egy puszit az arcomra - Te lázas vagy? Nem mehetsz így próbálni! Itthon      kell maradnod!
- WOW! De gondoskodó itt valaki! - Húztam fel szemöldököm.
      Miután a többiek elmentek, Chloe visszafektetett az ágyba, majd hozott egy jó nagy bögre gyógy teát.
- Köszönöm! - nyitottam ki szemeim
- Hozok egy lázmérőt, addig idd meg a teát! - majd megmérte a lázam - 38 fok...
Őszintén szólva, élveztem, hogy gondos és be-be járkál hozzám.
- Sokat napoztál? Nem fáj a fejed? Nincs hányingered? - tette fel kérdéseit
- Nem. De azért, köszi, hogy gondoskodsz rólam.
- Ez már csak természetes! - pirult el (ami nekem nagyon tetszett)
Úgy látom tetszek neki. Rá kéne vennem, hogy megcsókoljon, de hogyan?
- Chloe! Valami belement a szemembe! - törölgettem bal szemem
- Várj! - hajolt arcomhoz
Ez az! Ez a megfelelő pozíció! Kezeimet arcára simítottam, majd ajkaim gyengéden övéhez érintettem, de gyorsan elhúzódott.
- Kookie, ez elég szar próbálkozás volt! - nevette el magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése