2014. június 7., szombat

1. rész - Az új hely





// A taxiban //
A maknae egész úton hozzám se szólt, csak néha-néha rám nézett, de ahogy ránéztem, elkapta a fejét. Szinte hihetetlen, hogy pont Kookie-val fogok együtt lakni... pont a biasommal. Örülök és ideges is vagyok egyszerre. Nem szól semmit... pedig azt hittem volna, hogy sokat fog beszélni.
                Már több mint fél órája ülünk a kocsiban, nem merem megszólitani. A szívem őrült ütembe kalapál, nem bírok lenyugodni.
- Tudsz koreaiul? - kérdezte félénken (persze angolul)
- Nem. - feleltem halkan
- Hú... Rap Mon-nak nehéz dolga lesz veled.
Hirtelen nem is értettem, hogy jön ide Rap Mon.
Az út további részén már nem beszéltünk. Kookie csak bámult ki a fejéből, míg én nem tudtam tekintetem levenni róla.
- Megérkeztünk! - szólt a maknae
   
               Beléptünk az ajtón: ott volt az egész BTS. Kicsit megilletődtem, mikor megláttam őket... hm... mostmár értem, hogy miért mondta anya a "meglepetés" szót. Nem is tudtam, hogy anya tudja, hogy szeretem a Bangtan Boys-t.
- Sziasztok! - mondtam bizonytalanul (angolul)
- Szia! - hajoltak meg egyszerre
- Tudsz koreaiul? - kérdezte Rap Mon angolul.
- Nem sosem tanultam... - süllyedtem el szégyenemben.
- Húha... nehéz dolgom lesz veled! - mondta Nam Joon egy nagy sóhajtás kíséretében - Gyere, megmutatom neked a házat. Közben mesélek a többiekről.
V közben csak nézett miközben beszélgettünk, mire Rap Mon megszólalt:
- Bocsi V-ért, csak egy kukkot sem tud angolul.
        Miután megmutatta az összes szobát, jött az enyém, ahol végül letelepedtünk. Ekkor Jungkook benyitott, és elkezdett valamit mondani persze koreaiul, amiből semmit sem értettem. Ám Nam Joon látta hogy nem értem, ezért lefordította:
- Jungkook csak azt akarta mondtani, hogy üdvözöl itt téged és hogy sok szeretettel vártunk.
// este //
Kb este kilenc körül van az idő... a csapat összegyűlt a dorm-ban. Sajna nem értettem (még mindig) , hogy mit beszélnek... őszintén szólva kicsit unatkoztam közben. Majd végre Rap Monster megszólalt angolul, mire felkaptam a fejem :
- Holnap elkezdelek koreaiul tanítani.
- Oké. - feleltem álmosan
- Álmos vagy?
- Egy kicsit.
- Akkor menj nyugodtan. Tudod hol van a fürdőszoba... ugye?
- Ahan...
- Akkor jó éjt! - azzal nyomott egy puszit az arcomra, mire mindenki ránk nézett, amitől zavarba jöttem.
- Jó éjt! - mondtam, azzal elmentem.
// Reggel //
- Jó reggelt! - ébresztett V egy csésze forró csokival a kezében
- Köszi - vettem el a finomságot
Sajnos nem értettük egymást, így inkább kiment.
A fiúk elmentek táncpróbára, így ott maradtam egyedül, úgy gondoltam, kitakarítok.
// 1-2 óra múlva //
A fiúk visszaértek:
- Chloe, hol vagy? - kérdezte a Leader.
- Fent vagyok a szobámban!
Mire kimondtam, ő már ott állt mellettem:
- Kezdhetjük?
- Mit is??? - kérdeztem bizonytalanul
- Hát a tanulást! Tudod amit tegnap megbeszéltünk.
- Ó... öhm... hát persze!
Nagyon sokat tanultak ezalatt a 2 óra alatt, így Rap Mon idehívta Jugkook-ot , hogy vele gyakoroljak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése